30 листопада семикласники презентували міні-проект з української мови, орієнтований на творчу самореалізацію особистості, розвиток її можливостей у процесі створення нового продукту.
Тип проекту-продуктивно-творчий з опорою на трудову діяльність.
Вивчаючи тему з розвитку мови «Твір-опис виконання дій на основі власних спостережень (власного досвіду) в художньому стилі», учні разом з вчителем створили новітню програму- алгоритм, в основі якої опис повинен викликати певне ставлення до процесу праці, до виконавця та результату.
І яким же було здивування вчителя, коли учні презентували і творчі роботи , і продукти власного виробництва! Емоційною, образною мовою розповідали про нелегкий трудовий процес, ставлення до праці.
Роботи школярів ґрунтувалися виключно на
основі їх особистого вибору, з урахуванням інтересів.
Зусилля, вкладені в проект , і результати праці Демчука С., Душака А., Мосузенко В., Танюк А., Хирси О. були високо оцінені.
Велика подяка і батькам цих учнів, які з розумінням поставилися до проекту.
Тип проекту-продуктивно-творчий з опорою на трудову діяльність.
Вивчаючи тему з розвитку мови «Твір-опис виконання дій на основі власних спостережень (власного досвіду) в художньому стилі», учні разом з вчителем створили новітню програму- алгоритм, в основі якої опис повинен викликати певне ставлення до процесу праці, до виконавця та результату.
І яким же було здивування вчителя, коли учні презентували і творчі роботи , і продукти власного виробництва! Емоційною, образною мовою розповідали про нелегкий трудовий процес, ставлення до праці.
Роботи школярів ґрунтувалися виключно на
основі їх особистого вибору, з урахуванням інтересів.
Зусилля, вкладені в проект , і результати праці Демчука С., Душака А., Мосузенко В., Танюк А., Хирси О. були високо оцінені.
Велика подяка і батькам цих учнів, які з розумінням поставилися до проекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар