Тези науково-дослідницьких робіт - 2017 рік(с.27, с.214, с.184)
Матеріали про підсумки роботи Кіровоградської Малої академії наук учнівської молоді за 2016/2017 навчальний рік(с.32, с.34, с.37)
Методичні рекомендації щодо організації дослідження та оформлення науково-дослідницьких робіт
Методичні рекомендації з організації науково-дослідницької діяльності та орієнтовні напрями і теми науково-дослідницьких робіт учнів Малої академії наук України секцій «Фольклористика», «Мистецтвознавство», «Етнологія», надані Інститутом мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Рильського
Орієнтовні напрями і теми науково-дослідницьких робіт учнів Малої академії наук України секції «Українська література» відділення літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства, надані Інститутом літератури ім. Т. Г. Шевченка НАН України
19 вересня на базі Кіровоградського національного технічного університету відбулася настановча сесія для слухачів Кіровоградської Малої академії наук учнівської молоді.
Цьогоріч слухачами відділення філології і мистецтвознавства стали учні Олександрійської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради Ярослав Павленко (9 клас), Микита Дубровін (9 клас), Анна Антонова (10 клас), а слухачем відділення валеології і медицини - Юлія Шульга, учениця 10 класу.
Свою роботу настановча сесія розпочала з пленарного засідання, яке відкрила виконавчий директор МАНУМ Філянт С.В. Вона привітала нових слухачів, а також повідомила про основні завдання системи МАНУМ та можливості, які отримують слухачі під час навчання. До слова були запрошені гості: Таборанський В. П., директор департаменту освіти і науки облдержадміністрації; Коротков А.Є., директор Кіровоградського облкомплексу, народний артист України, професор; наукові керівники, переможці захисту наукових досліджень. Виступаючі привітали юних науковців та побажали творчих успіхів
По завершенню пленарної частини слухачі пішли на зустріч з науковими керівниками, з якими продовжили навчання в секціях української мови, журналістики, англійської мови та валеології. Для керівників делегацій був організований семінар-практикум для вирішення організаційних питань.
Додати заголовок |
Бажаємо нашим учням успіхів у майбутній дослідницькій роботі. А надійними помічниками стануть вчителі: Н.Я. Савичева, А. В. Колосай, І. Ж. Найда, адже це перші дитячі кроки в науці.
-------------------------------------------------------------------------------
Учні-слухачі Малої академії наук учнівської молоді та члени наукового учнівського товариства "Мудра сова" Олександрійської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради беруть консультації в наукових керівників МАНУМ
21 листопада 2015 року на базі Кіровоградського державного педуніверситету ім В. Винниченка відбулися навчальні консультації для учнів-слухачів Малої академії наук учнівської молоді та членів наукових учнівських товариств.
Консультувалися і учні нашої школи: Павленко Ярослав, учень 9 класу (секція української мови); Антонова Анна, учениця 10 класу (секція журналістики); Шарафан Олена, учениця 9 класу (секція історичного краєзнавства); Шульга Юлія, учениця 10 класу (секція валеології).
Враженнями від консультацій поділилися Ярослав та Анна.
«Зустріч з науковим керівником Ганною Василівною Волчанською завжди бажана і захоплююча! – повідав Ярослав.- Цього дня кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови факультету філології та журналістики Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка дала слушні рекомендації щодо написання науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук, виправила помилки у виборі тем робіт, підготувала учнів до роботи на першому етапі над темою науково-дослідницької роботи.
Під час навчального практикуму на секції української мови ми мали змогу зануритися у глибини рідної української мови, пізнати її таємниці, працювали над синтаксичним розбором складних речень, повторюючи при цьому синтаксичні конструкції простого речення, пунктуацію, морфологію. Це хороший старт у підготовці до екзамену слухачів Кіровоградської МАНУМ».
У захваті від заняття була і Анна Антонова. Все більше і більше приваблює дівчину журналістика. Анна розповіла про Дмитра Шульгу, автора і ведучого «Єлисаветградського книговиру». Літературний критик, науковець дав інформацію учням-слухачам МАНУМ про себе, про програму, співпрацю з їхнім науковим керівником Іриною Ткаченко, про спільно презентовані видання та прихильність юних читачів до програми. Всі переглянули кілька випусків програм. Анна для себе відзначила оригінальні знахідки директора програми, професійну операторську роботу, а також стриману інтелектуальність ведучого. Такий стильовий ефект вразив дівчинку і спонукав до роздумів над власною темою науково-дослідницької роботи.
Задоволені та щасливі від спілкування повернулися діти до школи.
Учні Олександрійської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради беруть консультації в наукових керівників Кіровоградської Малої академії наук учнівської молоді
17 жовтня 2015 року на базі Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка відбулися навчальні консультації для учнів-слухачів МАНУМ та членів наукових учнівських товариств.
Актова зала КДПУ ім. В. Винниченка гостинно відчинила двері учням-слухачам МАНУМ, серед яких були і наші учні: Антонова Анна (секція журналістики), Павленко Ярослав (секція української мови), Дубровін Микита (секція англійської мови), Шульга Юлія (секція валеології). Організатори заходу познайомили присутніх з програмою дня, розкладом занять та побажали усім плідної роботи. Зустрівшись з науковими керівниками секцій, всі відправилися на консультації до навчальних аудиторій.
У роботі секції журналістики брала участь і я. Вела заняття Ткаченко Ірина Анатоліївна,
науковий керівник секції журналістики, кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри видавничої справи та редагування КДПУ ім. В. Винниченка. Ірина Анатоліївна розповіла слухачам, чим займається творчий колектив секції, про роль журналістики в задоволенні потреб суспільства, як наповнити інформаційний простір якісними та об’єктивними повідомленнями та про працю журналіста як творчий процес.
Я спостерігала за реакцією слухачів на повідомлення і вкотре переконувалася, що більшість із них готові формувати власний світогляд, активну життєву позицію і толерантність, освоювати комплекс умінь роботи з інформацією та реалізувати свій творчий потенціал. Обираючи теми наукових робіт, учні консультувалися щодо правильного їх оформлення та захисту.
Перед слухачами виступила Алієва Айнура, яка навчається в МАНУМ третій рік. Дівчинка розповіла про свої перші роки навчання в академїї, досягнення, про поїздку до Польщі, а також відповіла на запитання слухачів про тележурналістику зокрема.
На завершення зустрічі учні-слухачі писали свої побажання щодо подальшої роботи з науковим керівником.
___________________________________________________
На контрольну - як на свято!За крок до конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України
Серед учасників конкурсу-захисту- учні з Олександрійської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради: Антонова Анна( 10 кл.), Дубровін Нікіта і Павленко Ярослав( 9 кл.)
Гостинно зустріла всіх інтелектуалів виконавчий директор Кіровоградської Малої академії наук учнівської молоді Філянт С. В. З вітальними словами та побажанням успіхів у захисті власних досліджень до присутніх звернулися начальник управління освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації Таборанський В. П.; президент Малої академії наук учнівської молоді, ректор Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, доктор філологічних наук, професор, Семенюк О. А.; голова журі секції літературної творчості, кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри документознавства та інформаційної діяльності Кіровоградського інституту розвитку людини, член Національної спілки письменників України Частакова Н. С., науковий керівник секції фізики та астрономії, вчитель математики та фізики Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат-школа мистецтв) Мірошниченко О. І.
Допуском до захисту науково-дослідницьких робіт стало написання контрольних робіт з базових дисциплін у всіх секціях для визначення загального рівня ерудиції конкурсантів. Кожен має надію одержати до своїх оцінок аргументовані рецензії з поясненнями, щоб відчути за крок до захисту дух здорової конкуренції.
---------------------------------------------------------------------------------
Гордість школи-юні науковці
Анну Антонову, ученицю 10 класу ( секція журналістики, науковий керівник: Ткаченко Ірина Анатоліївна, кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри видавничої справи та редагування КДПУ ім. В. Винниченка), -ІІ місце;
Ярослава Павленка, дев’ятикласника, з почесним ІІІ місцем (секція українська мова, науковий керівник: Волчанська Г. В., кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови факультету філології та журналістики Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка)
Нікіту Дубровіна, дев’ятикласника (секція англійської мови, науковий керівник: Ляшук Анна Миколаївна, кандидат філологічних наук, викладач кафедри англійської мови факультету іноземних мов Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка)
Керівники секцій відзначили високий рівень наукових робіт учасників МАН, який, до речі, помітно зростає з року в рік.
Для того, щоб кожен учень відчув себе зіркою, яка сходить на тлі науково-експериментального дослідництва, саме вчителі-наставники допомагають засіяти талант, поставити на крило і відправити в політ, але щоб навчити літати, потрібно самому бути крилатим, щоб запалити серця – самому горіти, щоб вести до вершин успіху – самому не боятися висоти.
У цьому сенсі слід насамперед віддати належне учителям-наставникам, які підготували учнів до конкурсу-захисту:
Антоновій О.Л., заступникові директора школи-інтернату, вч. зарубіжної літератури, вчителеві вищої кваліфікаційної категорії, старшому вчителю;
Савичевій Н.Я., вч. української мови і літератури, вч. вищої кваліфікаційної категорії, вчителеві-методисту, Відміннику освіти України;
Колосай А.В., вч. англійської мови і літератури, вч. вищої кваліфікаційної категорії, старшому вчителю.
Нагадуємо, що цього року 427 учнів з різних куточків області презентували результати своїх наукових розвідок.
Навчання у Малій академії наук дає обдарованим старшокласникам змогу якнайповніше реалізувати дослідницькі нахили та потреби, поглибити і засвоїти нові знання, навчитися бути відповідальним, а спільна робота з науковим керівником дарує можливість відчути себе юним науковцем.
Немає коментарів:
Дописати коментар